Samenwerken aan onderwijskwaliteit in onderwijsteams: wat werkt wèl?

06 maart 2020
Ben je ook op zoek naar hoe je teams beter kunt ondersteunen bij het samenwerken aan onderwijsverbetering? Wil je als bestuurder of leidinggevende weten waarom sommige teams goed functioneren en de ontwikkeling van andere teams veel langzamer verloopt? Lees onze publicatie en ontdek wat je kunt doen om meer grip te krijgen op onderwijskwaliteit.
Zes cruciale team- en organisatiefactoren
Uit recent onderzoek blijkt dat zes team- en organisatiefactoren conditioneel zijn voor het samenwerken aan onderwijskwaliteit om o.a. doelen uit de kwaliteitsagenda van je school te realiseren. In deze publicatie presenteren we zes team- en organisatiefactoren die cruciaal zijn voor succesvol samenwerken aan onderwijskwaliteit. Ook presenteren we de diamantaanpak die deze factoren integraal versterkt. Meer weten over de zes factoren en hoe het er bij jou voor staat? Vul de scan in en ontvang direct onze publicatie.
Meer informatie?
Marloes van Bussel
Professionalisering
Marloes is een gedreven adviseur, expert en procesbegeleider, die graag samen met anderen werkt aan het verbeteren van onderwijs. Ze is expert in kwaliteitsborging, kwaliteitscultuur en professionalisering. Met haar grote betrokkenheid, analytisch vermogen en doelgerichtheid weet zij mooie resultaten te bereiken.
Alie Kamphuis
Professionalisering
Alie is een breed inzetbare adviseur die duurzaam werkt aan het verbeteren van de kwaliteit van onderwijs en examinering. Haar focus ligt op het versterken van kwaliteitscultuur in mbo-instellingen. Ze vervult in haar projecten rollen als projectmanager, adviseur, onafhankelijk voorzitter, verbinder en procesbegeleider.