Onderwijskundige vragen over online leren? Bel de CINOP Helpdesk

14 oktober 2020
Zoek je naar onderwijskundige tips, hulpmiddelen of inspiratie bij het borgen van de kwaliteit van onderwijs en toetsing/examinering op afstand? Bel met de CINOP Helpdesk. We helpen je graag. Elke dinsdag (9-10 uur) en donderdag (15-16 uur) zijn onze collega’s rechtstreeks bereikbaar. En natuurlijk kun je ons altijd bereiken op ons centrale nummer of online je vraag versturen. We bellen je binnen 24 uur terug.
Jessica Tademajtadema@cinop.nl | 0651690032 Janneke Wennekesjwennekes@cinop.nl | 0610015882 Tara Schoemakertschoemaker@cinop.nl | 0615821722 | Hybride onderwijs: hoe pak ik het aan wanneer het niet mogelijk is om op de werkplek te werken en leren? |
Tijs Pijlstpijls@cinop.nl | 0610015878 Jessica Spithovenjspithoven@cinop.nl | 0612234905 | Leren op de arbeidsmarkt- leerwegonafhankelijk beoordelen, EVC, werken met leeruitkomsten, hybride leren, ontwikkelen van kwalificaties en eenheden als basis voor flexibel maatwerkonderwijs. |
Sandra Beugelsbeugel@cinop.nl | 0651347470 Jessica Spithovenjspithoven@cinop.nl | 0612234905 | Samenhang, voortgang en borging eindniveau binnen een flexibel programma , hoe doe je dat? Wat kun je doen om per student een goede doorstroom te blijven bewaken? |
Alie Kamphuisakamphuis@cinop.nl | 0622661663 José Damsjdams@cinop.nl | 0612507527 Jessica Spithovenjspithoven@cinop.nl | 0612234905 | Hulp bij out-of-the-box oplossingen voor examencommissies (diplomabesluiten, examenmateriaal, klachten, etc.) |
Marjolein BüscherMarjolein.buscher@ecio.nl | 0622794051 Jessica Spithovenjspithoven@cinop.nl | 0612234905 | Anders toetsen en examineren, toegankelijk & flexibel: hoe pak ik dat aan? |
Danielle van der Wieledwiele@cinop.nl | 0610946701 José Damsjdams@cinop.nl | 0612507527 | Hoe beoordeel ik praktische vaardigheden aan de hand van een CGI? Hoe maak ik goed gebruik van de bijbehorende gesprekstechnieken? |
Esther Woertmanewoertman@cinop.nl | 0612605701 José Damsjdams@cinop.nl | 0612507527 | Hoe behoud ik zoveel mogelijk de kwaliteit van het examen (proces en product) bij wijziging van omstandigheden? Hoe pak ik examineren van taal of rekenen op afstand aan? |
Esther Woertmanewoertman@cinop.nl | 0612605701 Janneke Wennekesjwennekes@cinop.nl | 0610015882 | Hoe neem ik online vaardigheidsexamens af? Hoe leer ik de bijbehorende gesprekstechnieken? |
Alie Kamphuisakamphuis@cinop.nl | 0622661663 | Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: hoe zorg je dat die kracht behouden blijft? |
Manouk van den Brinkmbrink@cinop.nl | 0610211358 | Hoe organiseer ik onderwijs op afstand voor laaggeletterden en inburgeraars? Hoe houd ik contact en informeer ik mijn laaggeletterde werknemers op afstand? |
Wouter Jacobswjacobs@cinop.nl | 0615821759 | Hoe zet ik data in om de voortgang en resultaten van mijn leerlingen/studenten in zicht te houden? Hoe benut ik deze tijd om een vliegende start te maken voor da |
Bel of mail ons
Elke dinsdag (9-10 uur) en donderdag (15-16 uur) zijn onze collega’s rechtstreeks bereikbaar. En natuurlijk kun je ons altijd bereiken op ons centrale nummer of online je vraag versturen. We bellen je binnen 24 uur terug.
Of bel direct met een van ons:
Sandra Beugel
Flexibilisering
Sandra is een enthousiaste en daadkrachtige professional die gericht is op het vergroten van maatwerk en flexibiliteit binnen het onderwijs. Vanuit haar onderwijskundige en bedrijfskundige achtergrond, helpt ze onderwijsinstellingen op strategisch-, tactisch- en operationeel niveau de omslag te maken naar meer gepersonaliseerd en wendbaar onderwijs. Naast aandacht voor de inhoud, heeft ze ook veel aandacht de veranderkundige kant van flexibiliseringsvragen. Niet alleen het concept moet kloppen, maar ook de professionals moeten voldoende toegerust zijn om zich de nieuwe manier van werken eigen te maken.
Wouter Jacobs
Flexibilisering
Wouter is een pragmatische en energieke adviseur in het onderwijs in MBO, HBO, inburgering, EVC, publieke- en private context. Vanuit een doelgerichte aanpak, met oog voor mensen en het proces. Door zijn ondernemende houding houdt hij zicht op organisatorische belangen en oplossingen met een veranderkundige aanpak. Hij is een daadkrachtige adviseur die voor verbinding zorgt op meerdere niveaus.
Tijs Pijls
Arbeidsmarkt & onderwijs
Tijs is als managing consultant werkzaam binnen CINOP. Leren voor volwassen met erkenning van wat men al kan is zijn grote uitdaging. Expert op het gebied van LLL, flexibilisering en validering (NLQF, ECVET, EVC). Met zijn kennis en ervaring uitstekend in staat om als adviseur afgesproken doelen om te zetten in praktische, haalbare oplossingen.
Judith Jansen
Flexibilisering
Judith is een betrokken en verbindende programmadirecteur van ECIO. Door haar jarenlange ervaring als adviseur en projectleider heeft ze kennis van zaken van het studeren met een functiebeperking en het organiseren hiervan op strategisch en praktisch niveau. Van vloggende studenten tot het implementeren van beleid: in haar werk streeft Judith naar toegankelijk, flexibel en inclusief hoger onderwijs.
Jessica Spithoven
Arbeidsmarkt & onderwijs
Als procesbegeleider en inhoudsexpert verbindt Jessica onderwijs en bedrijfsleven. Zij wil flexibel leren voor jong en oud een impuls geven door partijen te laten samenwerken op thema’s als het maken van leeruitkomsten, examinering, certificering, erkenning en professionalisering. Ze gaat voor het beste resultaat, met respect voor ieders belangen.
Alie Kamphuis
Professionalisering
Alie is een breed inzetbare adviseur die duurzaam werkt aan het verbeteren van de kwaliteit van onderwijs en examinering. Haar focus ligt op het versterken van kwaliteitscultuur in mbo-instellingen. Ze vervult in haar projecten rollen als projectmanager, adviseur, onafhankelijk voorzitter, verbinder en procesbegeleider.
José Dams
Professionalisering
José werkt als adviseur vooral op het terrein van de examinering. Ze richt zich daarbij op kwaliteitsverbetering en deskundigheidsbevordering van examencommissies en andere betrokkenen in de examenorganisatie, zowel in vmbo, vavo als mbo en hbo. Voor bestuurders en management is zij een daadkrachtige adviseur met brede kennis over het beroepenveld.
Marjolein Büscher-Touwen
Arbeidsmarkt & onderwijs
Marjolein Büscher-Touwen
Arbeidsmarkt & onderwijs
Marjolein is als adviseur vooral werkzaam op het gebied van inclusief en toegankelijk onderwijs voor jongeren met een beperking. In haar werk is ze proactief, kwaliteits-, resultaat- en mensgericht. Marjolein heeft een achtergrond als loopbaanadviseur en projectleider in het wetenschappelijk onderwijs en kent de onderwijspraktijk van binnenuit.
Danielle van der Wiele
Algemeen
Daniëlle richt zich als consultant op teamontwikkeling, Assessor-trainingen, LOB, kwaliteitsborging en procesmanagement. Haar enthousiasme, empathie en pragmatische aanpak zijn kenmerkend in haar rol als onderwijsprofessional. Als procesbegeleider schakelt zij moeiteloos tussen strategie en praktijk en zorgt voor een goede vertaalslag daarvan.
Esther Woertman
Professionalisering
Esther streeft als adviseur naar duurzame kwaliteitsverbeteringen, waarbij ze aansluit bij de praktijk en het vakmanschap van opleiders. Ze heeft een achtergrond als docent en onderzoeker binnen het hbo en ervaring in kwaliteitsborging van examinering. Haar aanpak kenmerkt zich door haar analytisch vermogen, kritische blik en open communicatie.
Janneke Wennekes
Professionalisering
Janneke is een enthousiaste en betrokken adviseur die zich inzet voor het verbeteren van de kwaliteit van onderwijs. In de rol als procesbegeleider, trainer en ontwikkelaar is ze breed inzetbaar op thema’s zoals curriculumontwikkeling, onderwijsinnovatie en examinering.
Jessica Tadema
Arbeidsmarkt & onderwijs
Jessica is een enthousiaste en gedreven onderwijskundig adviseur en procesbegeleider. Jessica heeft expertise op het gebied van werkplekleren, hybride/flexibel onderwijs, curriculumontwikkeling, loopbaanontwikkeling en het stimuleren van een leercultuur. Ze geeft graag advies over integrale vraagstukken in de aansluiting van onderwijs en de arbeidsmarkt. Haar adviesstijl is onderzoeken, analyseren en samen met betrokkenen op zoek gaan naar concrete oplossingen om verandering in gang te zetten.
Tara Schoemaker
Professionalisering
Tara werkt als adviseur vooral op vraagstukken rondom professionalisering van docenten, 21ste-eeuwse vaardigheden en op het thema basisvaardigheden. Ze kent de onderwijspraktijk van zowel vo – als mbo-scholen vanuit haar ervaring als trainer, docent en projectleider. Om onderwijsverbeteringen te realiseren verbindt ze praktijkervaringen graag aan onderliggende onderwijsvisies. Tara is organisatorisch sterk en benadert een vraagstuk graag op multidisciplinaire wijze.