Eén loket voor het werken in het onderwijs in Noord- en Midden-Limburg
Stevige ambitie kwaliteitszorg in het mbo in 2025 | Hoe realiseer je dat?
Het versterken van de positie van kwetsbare jongeren door trainingen en stages in Mosul
Story telling – Een overtuigend internationaal stageverslag als inspiratie voor het bedrijfsleven
Binnenkort ook mechanisch onderwijs voor vier onderwijsinstellingen in Ghana
Van denken naar doen met de FlexTool
Data-coalitie ‘Student-Journey’ | Samen met Noorderpoort, Albeda College en saMBO-ICT aan de slag met studentdata
Toekomstbeelden flexibel onderwijs bij Hanzehogeschool Groningen
Nog eens 75 IMCoaches ontvangen Europass Vrijwilligerscertificaat
CINOP klantonderzoek 2020
(Online) trainingen Pedagogisch didactisch handelen in afstandsonderwijs
Terugblik bijdrage CINOP aan Erasmus+ | In gesprek met drie bevlogen collega’s
Wat heeft 2020 ons geleerd?
Ton Geerts nieuwe directeur CINOP
CINOP helpt UNESCO-UNEVOC bij gendergelijkheid in technisch beroepsonderwijs
1 Miljoen MDT-subsidie voor IMCoach
Jaaroverzicht: Landbouw-TVET in Ghana
Onderwijskundige vragen over online leren? Bel de CINOP Helpdesk
Start van de bouw van de ISDB incubator in Mozambique
Mijlpaal: IMCoach viert deze maand de start van het 200e IMCoach-traject
Vier nieuwe meesters voor de slagersbranche
CINOP werkt aan ondernemerschapskansen voor jongeren in Koerdistan, Irak
Studytube en CINOP starten strategische samenwerking
“Helft scholen slaagt voor ‘corona-examen’”
Onderwijsinstellingen opgelet | Op zoek naar een (aanvullend) studie- of stageproject voor studenten?
CINOP gaat werken aan inclusief beroepsonderwijs voor vluchtelingen in Oeganda
Landelijke peiling Invloed van corona op Leven Lang Ontwikkelen | Waar loopt jouw organisatie tegenaan?
Versneld bij- en omscholen tijdens en na de coronacrisis – hoe doe je dit?
CINOP staat Politieacademie bij | Ontwikkelen kwalificatiedossiers Politieacademie
Terugblik: webinar Hybride onderwijs
Scholing werkt! Benut de regeling NL leert door!
Haal achterstanden door de coronacrisis snel en met subsidie in
Leren in tijden van COVID-19: online didactische training voor PPS, Indonesië
Beroepsonderwijs bezorgd: online lesgeven vraagt andere rol van docent
Grootste zorgen beroepsonderwijs over stage-/bpv-plekken
Hebben we meer vrouwen nodig aan de ontwerptafel?
Inhaalprogramma onderwijsachterstanden: zet impact centraal
Leerlingendaling in het VO | Subsidie voor een toekomstplan in de regio
FlexLab: samen werken aan succesfactoren van flexibel onderwijs!
Kwart mbo’ers negatief over keuzedelen in JOB-monitor; wat werkt wèl?
Examinering op orde, nu èn later: hoe pak je dat goed aan?
Hulp voor examencommissies: kwaliteitsborging tijdens de coronacrisis
Kennisclip: studenten stimuleren in online leeromgeving
Webinar Formatief handelen: grip houden op de ontwikkeling van studenten
Waarde en impact van het onderwijs als wapen in de strijd tegen voedseltekorten in Mali
Terugblik: Digitale ontwerptafel over Hybride onderwijs
6 tips om als examencommissie adequaat te blijven handelen
Online training: Verantwoord hanteren van CGI bij (school)examineren
CINOP ondersteunt examencommissies online
Coronavirus – impact, creatieve oplossingen en hulp
Leerlingen van de Bossche vakschool op bliksemstage bij CINOP
Visie CINOP op Strategische Agenda Hoger Onderwijs ‘Houdbaar voor de toekomst’
CINOP ondersteunt UNESCO UNEVOC bij onderzoek naar gendergelijkheid in beroepsonderwijs
Het nieuwe ‘Passerelle’-programma is gelanceerd in Benin!
Voortzetting netwerk Breed opleiden Niveau 2
Campagne #NOBULLSHIT voor burgerschapsonderwijs
Project Dwarsverbinden in de Regio
ECBO start nieuw project: ‘Aan de slag met Diversiteit en Inclusie’
Modernisering en professionalisering van het hoger onderwijs in Mali
De Ghanese raad van Verpleeg- & Verloskunde bezoekt Nederland om meer te weten te komen over digitaal toetsen
Wat zijn de belangrijkste uitdagingen voor de docent van de toekomst?
Lancering curriculum seksuele opvoeding Benin
Duurzaam inzetbare medewerkers cruciaal voor bedrijven
Week van de alfabetisering: samen werken aan een leven lang ontwikkelen
CINOP expert partner bij vormgeving flexibele onderwijsprogramma’s
55 jongeren ontvangen als eerste het Europass certificaat als IMCoach
CINOP krijgt OKP-tender Nuffic gegund: Duurzame oplossingen in de maritieme en havensector in Bangladesh
CINOP draagt bij aan nieuw UNESCO-UNEVOC BILT-project
Met KOMPAS21 zicht op je talent
Project Campus Mali in beeld
BurgerschapLabs: de winnaars zijn bekend!
Samenwerking CINOP en Marian Janssen bij werving Nederlandstalige laaggeletterden (NT1’ers)
CINOP ontwikkelt programma maatschappelijke diensttijd IMC Weekendschool
Resultaten nationale peiling flexibel onderwijs
Eerste Landelijke Benchmark FlexScan
CINOP lanceert vijfde partnerschap tussen ECBO en practoraten