Ontsluit de innovatiekracht van het regionale ecosysteem

Effectieve methoden voor maatschappelijke innovatie

Kem blog cinop web

Leren in hybride vorm, hoe pak je dit ontwerpvraagstuk aan?

Naar school in de puberteit: een letterlijke brainstorm

Extra toezicht ondermijnt kwaliteit hoger onderwijs

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: leren door reflectie

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis

Naar een duurzame economie; hoe we lerend uit de corona-crisis kunnen komen

Blog naar een duurzame economie

Flexibel onderwijs is niet per definitie slecht onderwijs, in tegendeel

De 5 grootste zorgen van het beroepsonderwijs na corona

Blog scenario's beroepsonderwijs

Hoe lokale uitvindingen in medische apparatuur de Ethiopische gezondheidszorg verbeteren

Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: hoe zorg je dat die kracht blijft?

World Economic Forum 2020: in 10 jaar 1 miljard mensen om- en bijscholen

Hoe scholen we effectief 120 miljoen mensen om/bij? (binnen drie jaar)

Digitale leerplatforms als totaaloplossing?

Modern werkgeverschap: samen zoeken naar het beloningsbeleid van morgen

Teamwork cinop blog

Leren om te blijven leren – De docent als sleutel tot het onderwijs van de toekomst

Leren om te blijven leren blog cinop

De snelheid van technologische ontwikkelingen; feit of fictie?

Technologische vooruitgang cinopk(1)

Leerbehoeften en technologie; op naar het ‘Netflix-model’?

Artificial intelligence cinop(1)

Nederlands beroepsonderwijs als het onderwijs van de toekomst?

Cinop beroepsonderwijs

Belang van goede kennis-infrastructuur in het (mbo-)onderwijs

Collegas

Stimuleren en borgen van innovatie in je (onderwijs) organisatie

Innovatie

Innoveren vanuit visie: het succes van de Ambachtsacademie

Blog huub ambachtsacademie

Duurzame inzetbaarheid op de arbeidsmarkt van morgen

arbeidsmarktleren CINOP

Trends in het hoger onderwijs binnen Europa

Hoger onderwijs cinop(1)

Flexibel én inclusief onderwijs – kansen voor onderwijsinstellingen

Spiegel op flexibel onderwijs CINOP

De kracht van de regio en internationalisering in het beroepsonderwijs

Europa dlnrs cinop erasmusplus2(1)

Echt zelforganiserende teams floreren door succeservaringen

CINOP gesprek docent leerling