Leren in hybride vorm, hoe pak je dit ontwerpvraagstuk aan?
Naar school in de puberteit: een letterlijke brainstorm
Extra toezicht ondermijnt kwaliteit hoger onderwijs
Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: leren door reflectie
Naar een duurzame economie; hoe we lerend uit de corona-crisis kunnen komen
Flexibel onderwijs is niet per definitie slecht onderwijs, in tegendeel
De 5 grootste zorgen van het beroepsonderwijs na corona
Governance in het onderwijs richting het einde van de coronacrisis
Hoe lokale uitvindingen in medische apparatuur de Ethiopische gezondheidszorg verbeteren
Veranderkracht van onderwijsteams in crisis: hoe zorg je dat die kracht blijft?
World Economic Forum 2020: in 10 jaar 1 miljard mensen om- en bijscholen
Hoe scholen we effectief 120 miljoen mensen om/bij? (binnen drie jaar)
Modern werkgeverschap: samen zoeken naar het beloningsbeleid van morgen
Leren om te blijven leren – De docent als sleutel tot het onderwijs van de toekomst
Aanpak laaggeletterdheid: wat zijn de kansen?
De snelheid van technologische ontwikkelingen; feit of fictie?
Leerbehoeften en technologie; op naar het ‘Netflix-model’?
Nederlands beroepsonderwijs als het onderwijs van de toekomst?
Belang van goede kennis-infrastructuur in het (mbo-)onderwijs
Stimuleren en borgen van innovatie in je (onderwijs) organisatie
Innoveren vanuit visie: het succes van de Ambachtsacademie
Duurzame inzetbaarheid op de arbeidsmarkt van morgen
Trends in het hoger onderwijs binnen Europa
Flexibel én inclusief onderwijs – kansen voor onderwijsinstellingen
De kracht van de regio en internationalisering in het beroepsonderwijs
Echt zelforganiserende teams floreren door succeservaringen